poniedziałek, 16 maja 2011

Kod na wyłączenie cenzury

Jak już ostatnio napisałam, kod na wyłączenie cenzury nie działa w dodatkach Nocne Życie i nowszych. Ale kiedy się nudziłam, przeglądałam internet w poszukiwaniu innego kodu. Znalazłam go na stronie Zapytaj.com.pl (super stronka ;) ) . Instrukcja obsługi :
1.) Wejść na tę stronę - link :  http://zapytaj.com.pl/Category/029,014/2,4438319,Jak_wylaczyc_cenzure_w_the_sims_2_osiedlowe_zycie.html
2.) Wejść w link odpowiedzi, która została wybrana jako najlepsza (Chodzi o ten link, co jest najwyżej)
3.) Kliknąć w "przejdź do poniższej strony"
4.) Zaznaczyć "zapisz plik"
5.) Kiedy już się pobierze kliknąć w ikonkę. Wtedy pojawi się obrazek. Zaznaczyć tą animację, na której stoi sim z gołym tyłkiem xD. Jak chcecie to możecie pozaznaczać też inne ale nie radzę bo u mnie wtedy nie da się umieścić drzwi.
6.)Wejść do gry i już! :D Jeśli chcecie włączyć cenzurę z powrotem wystarczy odznaczyć to, co wcześniej zaznaczyliście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz